26 Şubat 2011 Cumartesi

küçük bir hikaye vardı. hatırla.

içinde beyaz converse, metro, durak, aşk, durmak gibi sözcükler geçen bir hikaye vardı. ne oldu ona?
şöyle diyordu; "aşk kaç duraktır, kaçıncı durakta iner?" filmden alınmış bir cümle gibiydi filan...

hani ikisinde de  beyaz converseli olan bir kız, bir erkek vardı. aynı duraktan binip, başka duraklarda inmişlerdi. metro camından birbirini gözlüyorlardı. (çaktırmadan) hala mı hatırlamadın. yahu hani çocuğun üzerinde mavi kareli bir gömlek vardı. durakta indiğinde dönüp tekrar bakmıştı kıza. kız da ona. hani hiç konuşma geçmiyordu hikayede.... hala mı yok?

neyse peki... belki zaten öyle bir hikaye de yoktu. sıkma canını şimdi bunun için. nedir yani. altı üstü bir hikaye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder