23 Şubat 2011 Çarşamba

sözcük mü, kelime mi? daha ona karar veremedim ki blog yazıyorum.

evet. ne eveti. konuşmaya evetle başlanmayacağını anlatmadı mı Türkçe hocan sana. anlattı. alışkanlık işte. ama kötü olanlardan değil. tamam o zaman baştan alıyorum. 
evet. madem blog yazmaya başladım. bunun yapı taşı da sözcükler, acaba ben sözcük olmak istesem ne olurdum? kullanmayı çok sevdiğim sözcüklerden biri mi, yoksa az tüketilenlerden mi? aklıma hirbir şey gelmiyor. aklıma çok şey geliyor. düşünmeye devam ediyorum. henüz, henüz bulamadım. bulursam yazarım buraya. kullanmaya kıyamadığım ama her cümlemde de kullanmadan kendimi alamadıklarımdan olursa sevinirim. o ne saçma. neyse yani varsa öyle bir tür. giriş bu kadar. demem o ki ben çelişkili yazıları seviyorum. öyle daldan dala atlamalı yazıları da, hani biraz tutarsız. vardı ya serbest yazı türü. bu işte o. serbestsiniz. okumada. anlamamada. neyse başlığa dönüyorum. ben bir sözcük olsam, yüzsem cümlelerde... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder